绮的生活

绮的生活

雨影之心


When you did nothing but it still hurt that way

雖然很寂寞,但回憶給了我們安慰。

有太多想说
才发现要从脑里深入的去思想
会让自己受伤
...
所以,有些回忆还是免了




Thursday, June 2, 2011

高中同学 (=

年轻人的世界,就是能随着心情而下决定。
但不是每一个人都那样。 只能说,这世界有很多不一样的人.

31 May
那天我约好Lady Gaga =x 去逛街,结果因为交通的问题,我们都不能确定。
好朋友突然邀约去喝茶,就这样大家聚在一起了。

One of them feeling sad
One of them is really boring at home
One of them is having an off day

我很讲义气的咯 xD
喝茶时间一直延迟,但是最后没有取消是明智的选择。


When you ordered ice-blended beverage,
then you could have play with it.
Just like this by using the straw.



Gaga Michelle (=
She look really like Lady Gaga with that hair.

po--po--po--poker face
Poker Face hahaha

Shh` She doesn't allow me to upload on facebook :x
Cause when she smiles, and the camera is near
totally a big diff. ngekngek



Gaga 回家了· 结果因为这样的喝茶时间真的比平时还要早
所以 11pm 的时候我,Moon, and Gai 建议到MCDonald一趟。


我一直叫她让我拍照
hahaha`
有时候她都拿我没办法,就让我做我要的..



Moon :D

And Me! (=
我承认剪了头发后真的比之前差别很大
Some more my fringe curl .. -.-

----------------------------------------------------------------------------------------------

The next day`
1 June
与好久好久都不见的Form3同学见了个面
也在回公司的时候偶然遇见Form3补习社的朋友。
真是好开心啊 (=
It just too bad I didn't get to take pictures with Hailey Ng D:

当她看到我的那一刻
从学校走出来,加快了脚步
脸带笑容
然后大家就以简单式的打招呼
×拥抱×

-------------------------------------------------------------------------------------------------


我爱的930
今天天空很美

这是在公司拍的


昨晚吃了药后非常非常非常的累
却在Skype听人家讲电话... @@
But I was half asleep that time

却不晓得自己在等什么

但我知道
对话中
我有点温柔。
(外加病得七彩不定和精神欠佳,语气温柔是正常的)

---------------------------------------------------

And now I am so so so san fuu D:
:____: I can't use my nose to breath and my mouth is so so so dry`

anti - med
anti - sickness

I wanna go back home early
I wanna cancel piano class today :'(
I wanna sleep

No comments: