绮的生活

绮的生活

雨影之心


When you did nothing but it still hurt that way

雖然很寂寞,但回憶給了我們安慰。

有太多想说
才发现要从脑里深入的去思想
会让自己受伤
...
所以,有些回忆还是免了




Wednesday, January 6, 2010

我冷血的愛

聊了很多很多
Very emo right now. Listening to my current emo song. - 雨愛
...

Be strong

Worry about how are you now.

I'll be there if you need me.
-------------------------------------------------------------------------------------------------


Form3 因為一篇文章 老師說我冷血
我承認 ...
這場戀愛 ,也隨著我的冷血.. 漸漸被遺忘

I am not that care into anything.
When thing changed , I follow and try to get used to it.
This is how I call my cold-blooded attitude.
No care No care and No care.
Gradually it comes to an end.
An end that the fact I like you within this cold-blood heart.

那天雨下不停
很害怕 很害怕某瞬間會有誰破窗而入..again
不敢Text你 也沒必要
天氣很冷
但身體在那幾天都比之前高溫
在想 是不是一切停止了

當我很冷 你的擁抱
沒想象中溫暖
只怪當時 依然保留著冷血的愛
卻不知道 你的好

我很好
冷血的愛還在持續


我遷就 ,我忍讓
嘗試適應你過的生活
你的所謂繁忙 推翻了我一切的努力
到最后
我還是很冷淡的 靜靜的
聽著你說結束一切

我不喜歡雨天
晴天才是我的[天空]

我不需要溫暖的愛
我只是酷酷的 冷冷的
在自己的晴天里 期待著某個雨天
會有一雙溫暖的手
讓我改變



it's craps

No comments: